Przejście z Orange Freedom do Neostrady
Kris
2012-07-27 13:17:56 UTC
Skończyła mi się umowa na Orange Freedom. Wypowiedzenie złożone w terminie, koniec swiadczenia usługi 25 lipca. IO faktycznie tego dnia rano odłączyli net. Wczesniej chciałem złozyc zamówienie na Nesotrade Fiber ale poniewaz lącze zajete przez Freedom to nie mogli przyjąć.- mogę złożyc kolejne zamówienie dopiero jak Freedom zwolni łącze.
Infolinia Orange(ta od freedom) twierdzi że lącze zwolnili 25-07 na infolini Orange(tej od Nesotrady)twierdzą że nie maja takiej informacji.
I jestem w kropce. co prawda to dopiero kilka dni ale myslałem że przejście będzie bardziej płynne. Tym bardziej że na infolinii(tej od Neostrady)twierdzą że jak łącze będzie zwolnieone to dopiero zamówienie przyjma i jeszcze kilka dni potrwa zanim zostanie zrealizowane.
Niby Freedom i BNeostrada "podpadaja" pod Orange ale jak widac nie wie lewica co czyni prawica;)
Przerabiał ktoś podobny temat w praktyce ostatnio- jak długo to trwało?
Smok Eustachy
2012-07-27 22:33:43 UTC
W dniu 27.07.2012 15:17, Kris pisze:
/.../ Orange ale jak widac nie wie lewica co czyni prawica;)

Chińskie Mury.
Jak się uda to się uda. Masz jeszcze synchro?
Kris
2012-07-28 16:13:15 UTC
Tak
Smok Eustachy
2012-07-30 22:26:48 UTC
No to nie
Kris
2012-07-30 10:19:01 UTC
Post by Smok Eustachy
Jak się uda to się uda. Masz jeszcze synchro?
Dzisiaj na infolini odpowiedzieli ze linię zwolnia dopiero 9 sierpnia i wtyedy moge skłądac zamówienie na Fiber. Czyli internet miałbym dopiero pewnie po 5tym sierpnia.
Jednak wpadłem na taki pomysł aby zamówić usługe na nowej lini- zamówiłem, przeszło w środe ma być kurier więc jest szansa na net pod koniec tygodnia.
A umowe o tamta linie wypowiem.
Tak więc rada dla osób w podobnej sytuacji jak ja: jak kończy wam sie umowa z operatorem i chcecie skorzystac z oferty TPSA to nie warto czekac na zwolnienia lini itp tylko zkładac zamówienie na usługe na nowej lini a umowe stara wypowiadac.
ArturW
2012-07-31 09:54:41 UTC

W dniu sobota, 28 lipca 2012 00:33:43 UTC+2 użytkownik Smok Eustachy
Post by Smok Eustachy
[...]

A Freedoma na czym miałeś na numerze telefonu ? Jeśli tak to po zamówieniu
neo na nowej linii będziesz płacił za łącze techniczne 29 zł i abonament
telefoniczny. Średnie to rozwiązanie.
Kris
2012-07-31 10:29:20 UTC
Post by ArturW
A Freedoma na czym miałeś na numerze telefonu ?
Na łaczy TPSa
Post by ArturW
Jeśli tak to po zamówieniu
neo na nowej linii będziesz płacił za łącze techniczne 29 zł i abonament
telefoniczny. Średnie to rozwiązanie.
Jeśli już abonament telefoniczny to wtedy nie 29zł za utrzymanie lini
Do tej pory miałem abonament około 30zł+ Freedom 70zł a z telefonu nie korzystałem
Teraz za Fiber 40+ nielimitowane rozmowy na stacjonarne będe płacił 119zł( w tym jest wliczone 29zł za utrzymanie lini)
Czyli 20zł więcej ale szybkośc netu większa i nielimitowane rozmowy na stacjonarne. Dodatkow poniewaz to voip mozna sioę zalogowac w dwóch miejscach jednocześnie więc np będąc za granica moge z kompa dzwonić na stacjonarne w całej Polsce za darmo.
Więc chyba nie najgorsze rozwiazanie
ArturW
2012-07-31 12:47:32 UTC
[...]

No tak 119 za Fibera z nielimitowanymi + 30 zł za ten abonament do czasu
rezygnacji z niego co może nastąpić na koniec sierpnia lub września :-)
Zamówiłeś Fibera na nowej linii z nowym numerem
Kris
2012-07-31 13:38:07 UTC
No tak 119 za Fibera z nielimitowanymi + 30 zďż˝ za ten abonament do czasu
rezygnacji z niego co mo�e nast�pi� na koniec sierpnia lub wrze�nia :-)
Zam�wi�e� Fibera na nowej linii z nowym numerem
No niestety te 30 zł za sierpień pewnie zapłacic będe musiał.
Umowe na ten stary nr już wypowiedziałem
Ale chociaz założą mi nowe gniazdko w innym mieejscu jak mam dotyczhczasowe.
Teraz pasuje mi w innym pomieszczeniu i tam każe zamontować.
Myślę ze te 30 zł się zwróci w ten sposób;))
jedrek
2012-08-03 07:55:21 UTC
Post by Kris
[...]
Póki cytryna nie zrezygnuje z haraczu za linię to nie widzę przyszłości dla
tych pijawek.
Jak to jest, że takie UPC nie pobiera haraczu i w ostatnio zakończonej
promocji można było sobie wziąć rurę 60Mbps za 59zł bez żadnych kombinacji
alpejskich i ukrytych opłat, w tp za 10Mbps trzeba było płacić praktycznie
koło 100zł.
Porównując takie choćby youtube to tp leży i kwiczy wieczorem - po prostu
nic sensownego nie da się obejrzeć, bo wszystko stoi w miejscu i czekaj pół
godziny na załadowanie filmu nawet takiego 480p. Te same film na UPC i to w
rozdzielczości 1080p idą jak burza bez zacięć. Z mojego punktu widzenia ta
firma położyła lagę na klientów i liczą na frajerstwo użytkowników zdanych
na ich łaskę bez możliwości wzięcia sobie neta od kogoś innego. Znając życie
obie firmy mają takie samo wyjście świat - z tą różnicą, że tp ma dużo dużo
więcej klientów niż upc. Przypomina mi to zasilanie 5-tysięcznej wsi wodą
rurką o przekroju 1 cala. Wsamej wsi już idą ziemią rury o średnicy 5 cali,
przychodzi co do czego to z kranu tylko kapie :D Do domu masz grubą rurę
tylko nic nią nie leci...
Post by Kris
Dodatkow poniewaz to voip mozna sioę zalogowac w dwóch miejscach
jednocześnie więc np będąc za granica moge z kompa
dzwonić na stacjonarne w całej Polsce za darmo.
Możesz rozwinąć temat?
Gdzie to się logujesz?
Kris
2012-08-03 08:30:12 UTC
Jak to jest, �e takie UPC nie pobiera haraczu i w ostatnio zako�czonej
Wszystko ładnie pieknie tylko UPC u nas(40tys miasto) nie ma. Niestety jestem skazany na net po łączach TPSA lub GSM
Dodatkow poniewaz to voip mozna sio� zalogowac w dw�ch miejscach
jednocze�nie wi�c np b�d�c za granica moge z kompa
dzwoni� na stacjonarne w ca�ej Polsce za darmo.
Mo�esz rozwin�� temat?
Gdzie to siďż˝ logujesz?
Ten telefon z nielimitowanymi rozmowami do Nesostrady to VOIP czyli dzwonisz z domu ze zwykłego aparatu podłączonego do rotera który daje TPSa albo logujesz się z laptopa czy innego smartfona i dzwonisz za darmo na stacjonarne w Polsce wszedzie tam gdzie masz internet. Czyli jak teraz w Turcji będe i w hotelu jest darmowe WIFI to będe mógł dzwonić na wszystkie stacjonarne polskie numery za darmo a na komórki chyba za 28gr
Smok Eustachy
2012-08-04 00:12:19 UTC
Pokrycie terytorium kraju w %
f***@gmail.com
2013-04-29 12:31:53 UTC
Post by Kris
[...]
W skrócie napisze co mi wykonali. 8 marca podpisałem umowę w obecności kuriera o przejście na Neostrade i rezygnacje z Orange Freedom, bo zdaniem konsultanta który wysłał mi umowę tak było najszybciej i bez przerw w dostawie neta. Neostradę mieli mi wł. 18 kwietnia i co się okazało tego dnia, że dalej miałem świadczoną usługę Orange Freedom. Zacząłem wydzwaniać do Tp. oni przekierowywali mnie do Orange i tak w kółko. Po czym dowiedziałem się, że anulowali mi umowę,ale z jakiej przyczyny nikt nie wiedział. No oprócz osoby która zajmowała się moją umową, ale ta po mimo wielokrotnych próśb o kontakt całkowicie mnie olała , tak jak wcześniej nie informując o fakcie problemów z umową. Zadzwoniłem więc o ponowienie usługi i teraz czekam kolejny miesiąc na podłączenie Neostrady, bo musi to odbyć się zgodnie z okresem rozliczeniowym. Konsultant z TP załatwiający kolejną umowę, poprosił mnie o sprawdzenie danych u Orange, że by znowu nie wyszły jakieś numery i gdy tam zadzwoniłem okazało się, że dane są prawidłowe,a Orange od Tp nie dostali żadnej umowy wypowiedzenia usługi, bo jak by tak było to by mieli coś w systemie. Ogólnie to pierwszy raz od wielu lat nie skazitelnej obsługi poczułem się jak bym załatwiał coś z pacjentami szpitala psychiatrycznego. W ogóle nie szanują klienta i robią z nim co chcą !!!!!!!! Dla tego jeśli ktoś ma możliwość brania usług u innego operatora to niech omija Tp i Orange szeroki łukiem. To jest najgorsza firma, tylko widzą kasę, a nie człowieka !