Neostrada na "wolnej" lini TP.
Hades
2010-01-14 20:26:04 UTC
Moze ktos wie jakie podejscie do zagadnienia zamowienia uslugi
Neostrada na "wolnej" lini ma TP SA? Konsultantka na lini TP
twierdzi ze nie bedzie zadnego problemu, ale zalozmy ze nie do
konca mogla zrozumiec przedstawione jej zagadnienie. A wyglada
ono tak.
Ktos ma w tej chwili numer w TP. Nie ma zadnego problemu (czyli
przeszkod technicznych) aby zamowic na tym numerze usluge
Neostrada. Sytuacja wyglada jednak tak ze uzytkownik podpisal
umowe z UPC na telewizje i telefon przy czym telefon bedzie o
tym samym numerze co w TP. Nastapi wiec przeniesienie numeru.
Tym samym pozostanie wolne lacze na ktorym planowane jest
zamowienie wlasnie Neostrady. Tak wiec czy zgodnie z informacja
od konsultantki bedzie mozna w TP zamowic na wolnej lini sama
usluge Nesotrada czy tez jednak po tym jak okaze sie ze numer jest
juz w UPC to nagle moze okazac sie ze brak warunkow technicznych
i z Neostrady nici? Czy w takim wypadku warto moze posunac sie do
podstepu i zamowic Neo w TP pod koniec okresu wymowienia nie
informujac ze nie bedzie sie mialo za chwile u nich telefonu? Wiem ze
w takim wypadku mozna sie spodziewac fakturowych komplikacji czyli
otrzymywania faktury na ktorej bedzie oplata za telefon i Neostrade i
ze wyjasnianie moze ciagnac sie kilka miesiecy. Jak wiec jest?
AM
P.S.Internet w UPC jest niestety drozszy niz w TP i nie bedzie
taniej mimo promocji UPC 2+ 1 czyli najtansza usluga gratis.
Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb
2010-01-14 22:15:01 UTC
[...]
Zrozumiała a Ty jesteś głąb.
[...]
Weź Internet z UPC.

[...]
Poguglaj sobie "Naked Neo". Będziesz płacił dodatkowo 29 złotych za
utrzymanie linii.

Przestań cwaniakować.
Hades
2010-01-14 22:24:58 UTC
Użytkownik "Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb"
[ciach]
[...]
Jakbym nie cwaniakowal to bym nie mial Neostrady ne socjalnym abonamencie.
W zyciu trzeba sobie radzic.
Co do internetu w UPC to najtanszy jest cos za 75 zlotych. Dziekuje.
AM
Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb
2010-01-14 22:33:00 UTC
Dnia Thu, 14 Jan 2010 23:24:58 +0100, Hades napisał(a):
/..../
Post by Hades
Jakbym nie cwaniakowal to bym nie mial Neostrady ne socjalnym
abonamencie. W zyciu trzeba sobie radzic.
Co do internetu w UPC to najtanszy jest cos za 75 zlotych. Dziekuje. AM
Socjalny jest słaby taniej jest zawiesić linię.

http://www.upc.pl/internet/
Najtańszy 1MB jest za 50 zł. Natomiast za _sam_ 8/1 płacę w umowie na rok
67 zł. Wychodzą grosze więcej niż za Neo 2 Mbit.

Ty to jakoś specyficznie liczysz
Hades
2010-01-14 22:40:40 UTC
Post by Hades
[...]
Dla kogos takiego jak jak kto praktycznie nie korzysta z telefonu to
socjalny jest w sam raz. Czasami nie wykorzystuje nawet 15 jednostek
wliczonych w abonament.
http://www.upc.pl/internet/
Najtańszy 1MB jest za 50 zł. Natomiast za _sam_ 8/1 płacę w umowie na rok
67 zł. Wychodzą grosze więcej niż za Neo 2 Mbit.
Ty to jakoś specyficznie liczysz
Wiem o tym za 50 zl, ale tak sie zastanawiam czy ten "student" to aby
jest dla wsystkich. Troche mylaca nazwa uslugi.
AM
Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb
2010-01-14 22:49:17 UTC
Post by Hades
[...]
to wtedy zawieszasz linię. Ale jedynka w tp to:
49.9x3=149.7
54.9x9=494.1
= 643.8
:12 53.65

Przeciętnie za samo Neo. Socjalny to 28.06 czyli razem 81.71 za 1 Mbit.
Za tyle to mam w UPC 25/1.5 tylko że nie wziąłem bo po co?
Nawet jak zawiesisz linię za 21 złoty to i tak wychodzi to drożej niż 8/1
w UPC i gnieciesz się na jedynce.

/../
Bez sensu dusić się na tym za parę groszy mając 8.
Hades
2010-01-14 23:07:39 UTC
Post by Hades
Wiem o tym za 50 zl, ale tak sie zastanawiam czy ten "student" to aby
jest dla wsystkich. Troche mylaca nazwa uslugi. AM
Bez sensu dusić się na tym za parę groszy mając 8.
Nie uwzgledniasz tylko jednego. Dla bardzo wielu ludzi (ja jestem takim)
predkosc 1 Mb jest zupelnie wystarczajaca. W wypadku mojego korzystania
z internetu wieksza predkosc nic mi nie zmieni. Ja nie mam i raczej nie
bede mial wiekszych potrzeb.A te pare groszy roznicy x 12 miesiecy to sa
jakies konkretne pieniadze dla np. emeryta. Tak wiec najtaniej nie zawsze
oznacza najgorzej.
AM
Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb
2010-01-14 23:20:58 UTC
Dnia Fri, 15 Jan 2010 00:07:39 +0100, Hades napisał(a):
/.../
Post by Hades
Nie uwzgledniasz tylko jednego. Dla bardzo wielu ludzi (ja jestem takim)
predkosc 1 Mb jest zupelnie wystarczajaca.
Też tak kiedyś myślałem.
No ale w TP będzie drożej niż w UPC.
mkonst
2010-01-16 13:35:13 UTC
/.../
Post by Hades
Nie uwzgledniasz tylko jednego. Dla bardzo wielu ludzi (ja jestem
takim) predkosc 1 Mb jest zupelnie wystarczajaca.
Te¿ tak kiedy¶ my¶la³em.
A do czego u¿ywasz teraz internetu ¿e ju¿ tak nie my¶lisz?
Mam od lat Neo 1Mb czasem chodz± na nim równocze¶nie 3 komputery i nigdy nie
by³o problemów z przepustowo¶ci±.
--
Pozdrawiam Marcin Konstañczak (mkonst)
mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl
GG:1394783
Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb
2010-01-16 14:30:59 UTC
Post by Hades
Nie uwzgledniasz tylko jednego. Dla bardzo wielu ludzi (ja jestem
takim) predkosc 1 Mb jest zupelnie wystarczajaca.
Też tak kiedyś myślałem.
A do czego używasz teraz internetu że już tak nie myślisz? Mam od lat
Neo 1Mb czasem chodzą na nim równocześnie 3 komputery i nigdy nie było
problemów z przepustowością.
1. aktualizacja systemu.
2. Upload różności.
3. Opera Unity
4. ściąganie dr Hausa, Robin Hooda itp...
mkonst
2010-01-16 14:55:19 UTC
Post by Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb
1. aktualizacja systemu.
2. Upload ró¿no¶ci.
3. Opera Unity
4. ¶ci±ganie dr Hausa, Robin Hooda itp...
Punkt 4 wyja¶nia sprawê.
GG:1394783
Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb
No i?
mkonst
2010-01-16 15:27:17 UTC
Post by Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb
1. aktualizacja systemu.
2. Upload ró?no?ci.
3. Opera Unity
4. ?ci?ganie dr Hausa, Robin Hooda itp...
Punkt 4 wyja?nia sprawe.
No i?
No i dowiedzia³em siê dlaczego mi wystarcza 1 Mb
GG:1394783
Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb
Ciekawe czemu punktu 1 nie wyciagnąłeś bo akurat do Housa 1 styknie.
mkonst
2010-01-16 15:31:57 UTC
[...]
No i dowiedzia3em sie dlaczego mi wystarcza 1 Mb
Ciekawe czemu punktu 1 nie wyciagn±³e¶ bo akurat do Housa 1 styknie.
Nie wiem o jakim systemie piszesz. Windows update dzia³a zupe³nie dobrze na
1 Mb
GG:1394783
Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb
2010-01-16 15:39:40 UTC
Dnia Sat, 16 Jan 2010 16:31:57 +0100, mkonst napisał(a):
/../
Windows Update Rotf co to nibyaktualizuje? prawie nic.
mkonst
2010-01-16 15:53:25 UTC
Post by Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb
/../
Nie wiem o jakim systemie piszesz. Windows update dzia3a zupe3nie
dobrze na 1 Mb
Windows Update Rotf co to nibyaktualizuje? prawie nic.
Nie jestem specjalist± ¿eby dyskutowaæ o przydatno¶ci WU.
EOT
GG:1394783
Maciej Bebenek (news.onet.pl)
2010-01-14 22:43:06 UTC
Post by Hades
Jakbym nie cwaniakowal to bym nie mial Neostrady ne socjalnym abonamencie.
W zyciu trzeba sobie radzic.
Co do internetu w UPC to najtanszy jest cos za 75 zlotych. Dziekuje.
Najtańsza neo to, z tego co widzę 49,90. Do tego trzeba dodać opłatę za
łącze (naked DSL) 29 zł i masz 79 zł.
Chyba robisz interes życia :-)
Hades
2010-01-14 22:53:13 UTC
Użytkownik "Maciej Bebenek
Post by Hades
[...]
Na razie nie robie tylko rozwazam co i jak. Stad pytanie czy jak zamowie
internet w okresie wypowiedzenia (przenszenia numeru do UPC) to moze
taki numer sie udac. Jesli zas sie uda to kto ponosil by ewebtualnie za to
konsekwencje. Czy wina byla by po mojej stronie czy tez po stronie TP.
Bo na zdrowy rozum w swoim systemie powinni miec juz informacje ze
numer jest przenoszony i tym samym nie mozna zamowic uslugi za 50
zlotych (bez oplaty za lacze) nie powinno byc mozliwe.
AM
Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb
2010-01-14 23:03:57 UTC
Dnia Thu, 14 Jan 2010 23:53:13 +0100, Hades napisał(a):
/.../
Post by Hades
[...]
Masz Neo czy nie masz? Jak masz to to Neo Ci zostanie i dowalą opłatę za
łącze.
TP Twój numer do niczego nie jest potrzebny. Dadzą Ci nowy.
Hades
2010-01-14 23:22:24 UTC
Post by Hades
[...]
Nie rozwazamy przypadku mojej osoby tylko kogos innego. Jesli zas
chodzi o numer to nie musi byc wcale nowy. Obecny Numer 837 xx xx
zostanie przeniesiony do UPC (i bedzie na nim telefon, ale juz z UPC)
a w TP moze byc ten sam 837 xx xx i na niego usluga Neostrada. Czy
tak to moglo by wygladac? Po prostu 2 rozne uslugi od 2 roznych firm
na ten sam numer.
AM
Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb
2010-01-14 23:27:26 UTC
Dnia Fri, 15 Jan 2010 00:22:24 +0100, Hades napisał(a):
/.../
Post by Hades
Nie rozwazamy przypadku mojej osoby tylko kogos innego.
Kązdy tak mówi

Jesli zas chodzi
Post by Hades
o numer to nie musi byc wcale nowy. Obecny Numer 837 xx xx zostanie
przeniesiony do UPC (i bedzie na nim telefon, ale juz z UPC) a w TP moze
byc ten sam 837 xx xx i na niego usluga Neostrada.
Nie może. UPC nie wiadczy BSA.

Czy tak to moglo by
Post by Hades
wygladac? Po prostu 2 rozne uslugi od 2 roznych firm na ten sam numer.
AM
Mylisz podstawowe pojęcia. Numer a linia - kabel. UPC ma swój kabel a TP
swój. Numer w interesującym nas kontexcie to tylko identyfikator, żeby
ludzie wiedzieli, gdzie dzwonią.
Maciej Bebenek (news.onet.pl)
2010-01-14 23:21:10 UTC
Post by Hades
[...]
Nieistotne czy i kiedy przenosisz/rezygnujesz z telefonu.

§19 regulaminu neostrady

3. Opłata abonamentowa, o której mowa w ust. 2, jest powiększana
o opłatę abonamentową za utrzymanie Łącza (zgodnie z Cennikiem)
z wyłączeniem przypadku, gdy Usługa jest świadczona na Łączu, na
którym TP albo Dostawca świadczy Usługę telefoniczną.