Neostrada - czy to celowe?
Franc
2013-09-11 10:11:49 UTC
Witam Grupę!

Widzę, że grupa nie bardzo jest aktywana, jendak może ktoś będzie mógł coś
podpowiedzieć. Do rzeczy.

W małym biurze mamy NEO 10MB - umowa na działalność. Właśnie się kończy i
zaczął się atak na nową umowę.
Zaproponowano Neostradę Biznes - ale nie zgodziliśmy się. Nie chcemy
zmienić router na dedykowany (bo tylko taki może być itp).

Od momentu przekazania informacji, że zostajemy przy swojej obecnej umowie
zaczeły się chocki-klocki z netem. Co chwilę zrywa połączenie,
rozsychronizowuje się. Przedtem działało OK.

Reklamować? Zmieniać operatora? Kaszana.
Franc
Poldek
2013-09-16 11:55:34 UTC
Post by Franc
[...]
Jakich masz innych dostawców internetu do wyboru w tym lokalu?
Ja zawsze chcę mieć tylko modem z gniazdkiem ethernetowym. Router i
resztę sprzętu sieciowego chcę mieć zawsze własne, takie jak lubię.