ile prądu zużywa router?
Krasnal
2013-10-12 13:51:27 UTC
mam pytanie do fachowców.
Ile zużywa prądu router sagemcom fast 3764. Nikt nie umie mi
odpowiedzieć na to pytanie.
Pozdrawiam
Piotr W.
2013-10-13 09:53:46 UTC
Post by Krasnal
mam pytanie do fachowców.
Ile zużywa prądu router sagemcom fast 3764. Nikt nie umie mi odpowiedzieć na to pytanie.

Zasilanie sieciowe

Typ
zewnętrzny zasilacz plug-in

Klasa
II

Napięcie wejściowe
• od 100 do 240 V, 50 Hz / 60 Hz

Pobór mocy
• < 9 W

Napięcie wyjściowe
• 12 V

Technologia podłączenia elekrycznego
• Europlug type A

• przewód 2 m + jack o średnicy 3.5 mm

DC Power Supply Input of router
Napięcie wejściowe
• 11 V - 13 V
Pobór mocy
• < 7 W
Technologia podłączenia
• Złącze typu mały jack o średnicy 3.5 mm

http://blog.piotrsajdak.pl/download/***@st.3764.instrukcja.ubslugi.PL.pdf

pozdr. Piotr W.
reader001
2013-10-13 10:54:24 UTC
Post by Krasnal
Ile zużywa prądu router sagemcom fast 3764.
Router zużywa mniej niż 9W, przeliczając to na złotówki bo pewnie o to panu
chodziło oraz zakładając średnią cenę 1kWh wraz ze wszystkimi dodatkowymi
opłatami zmiennymi, stałymi itp. na 0,65 złotych to w przypadku pracy
ciągłej routera przez okres 1 miesiąca tzn. 24 godziny na dobę 30 dni w
miesiącu, za prąd przyjdzie zapłacić maksymalnie:
((9 * 24 * 30) / 1000) * 0,65 = 4,212 złotych za miesiąc.
Czyli tak pi razy oko trzeba liczyć 5zł na miesiąc.
Jeśli się pomyliłem to proszę mie poprawić.
unknown
2013-10-14 06:55:46 UTC
Post by reader001
Post by Krasnal
[...]
Niepotrzebnie wliczałeś opłaty stałe, te i bez routera musisz ponieść.
Energa liczy ok. 50 gr/kWh, uwzględniając jeszcze, że te 9 W to zapas
zasilacza (a routera <7 W), realna kwota miesięcznie to 2 zł. I tego
proponuję się trzymać.
unknown
2013-10-14 07:00:21 UTC
"mx" wrote Niepotrzebnie wliczałeś opłaty stałe, te i bez routera musisz
ponieść. Energa liczy ok. 50 gr/kWh, uwzględniając jeszcze, że te 9 W to
zapas zasilacza (a routera <7 W), realna kwota miesięcznie to 2 zł. I tego
proponuję się trzymać.
Ale o VAT zapomniałem, powiedzmy 2, maksymalnie 3 złote miesięcznie.