Logowanie do ZTE ZXV10 H202N (Livebox 2)
g***@gmail.com
2019-06-20 21:07:11 UTC
Znalazłem w domu stary ZTE ZXV10 H202N (Livebox 2), zresetowałem ustawienia i chciałem się do niego zalogować, żeby wyłączyć DHCP i używać go jako AP w domu. Niestety przy próbie logowania przez 192.168.1.1 otrzymuję informację, że wykryto problem i muszę podpiąć linię do portu ADSL. Czy jest jakiś sposób, żeby dostać się do ustawień tego urządzenia bez posiadania neostrady i podpiętej linii? Ewentualnie jakoś przeskoczyć tą weryfikację?
Smok Eustachy
2019-07-12 11:55:10 UTC
Post by g***@gmail.com
[...]
nie ma. musisz podpiać u kogoś znajomego. A jak chcesz go uzyć jako AP?