Neo w kablu - czasami wifi
Vikku
2014-04-22 13:08:17 UTC
Mam neostradę, z której korzystam po kablu.
Tzn. mam od gniazdka router a potem w 2 pokojach kable.
Noszę się z zamiarem zakupu tabletów i do tego chciałbym net po wifi. Czyli,
żeby internet był w domu i na działce.
Czy można zrobić tak że kiedy trzeba net idzie po kablu (podłaczam router
kablowy) a kiedy trzeba wyłączam router z kablem i podłączam router
bezprzewodowy (net wifi).
CZy to ma znaczenie, że każdego dnia jest inne ip?
jo44
Do tej Neostrady masz Livebox'a, czy też coś innego?
Vikku
2014-05-03 10:32:47 UTC
Post by jo44
Do tej Neostrady masz Livebox'a, czy też coś innego?
nie mam zadnego liveboxa.
Mam internet po kablu i kupilem sobie switch router tplink.
miab
2014-05-03 12:05:11 UTC
Post by Vikku
Post by jo44
Do tej Neostrady masz Livebox'a, czy też coś innego?
nie mam zadnego liveboxa.
Mam internet po kablu i kupilem sobie switch router tplink.
Po jakim kablu? Może narysuj.

miab
Vikku
2014-05-05 12:07:19 UTC
Post by miab
Po jakim kablu? Może narysuj.
od gniazdka do tp-link zwykły telefoniczny.
Od tp-link do kompa kabel sieciowy do kompa.
miab
2014-05-05 15:19:25 UTC
Post by Vikku
Post by miab
Po jakim kablu? Może narysuj.
od gniazdka do tp-link zwykły telefoniczny.
Od tp-link do kompa kabel sieciowy do kompa.
No to jak chcesz mieć wi-fi i kabel to podłącz modemo-router ze switchem
eternetowym i z wi-fi jednocześnie.

miab
Smok Eustachy
2014-05-06 20:29:44 UTC
Post by Vikku
Post by miab
Po jakim kablu? Może narysuj.
od gniazdka do tp-link zwykły telefoniczny.
Od tp-link do kompa kabel sieciowy do kompa.
A ten TP-Link nie ma WiFi?
Kupujesz Router ADSL od ok 70 zł z WiFi albo punkt dostepowy (APEK)