Orange Freedom przestanie istnieæ?
reader
2013-11-20 19:55:47 UTC

Mam umowê na Orange Freedom 1M wa¿n± na czas nieokre¶lony, ostatnio dzwoni±
do mnie z BOK i namawiaj± na przej¶cie na Neostradê gdy¿ od nowego roku
ponoæ Orange Freedom przestanie istnieæ - czy to jest prawda?
B.G
2013-11-20 20:08:51 UTC
Post by reader
ponoæ Orange Freedom przestanie istnieæ - czy to jest prawda?
Tak.
Od dłuższego już czasu nie da się zamówić/przedłużyć freedom.
B.G
Hades
2013-11-21 07:36:19 UTC
Użytkownik "B.G"
Post by reader
ponoæ Orange Freedom przestanie istnieæ - czy to jest prawda?
Tak.
Od dłuższego już czasu nie da się zamówić/przedłużyć freedom.
B.G
Tylko ze to ze jakas oferta znika z oferty nie oznacza automatycznie
tego ze nie bedzie z niej mozna dalej korzystac. Skoro umowa zawarta
jest na czas nieokreslony to musi byc dalej swiadoczona. Zamawiajacy
MOZE, ale nie MUSI zgodzic sie na zmiane oferty na inna. Tak wiec
reader nie ma sie co przejmowac. Bedzie nadal mogl korzystac frajdom
na dotychczasowych warunkach niezaleznie jak to sie bedzie nazywac.
AM
P.S.Ja nadal korzystam z abonamentu "socjalnego" na zawartych
warunkach choc tego nie ma juz w ofercie od kilku lat i teraz nazywa
sie ... .
Hades
2013-11-21 07:39:17 UTC
Użytkownik "reader" Witam,
Mam umowę na Orange Freedom 1M ważną na czas nieokreślony, ostatnio dzwonią do
mnie z BOK i namawiają na przejście na Neostradę gdyż od nowego roku ponoć
Orange Freedom przestanie istnieć - czy to jest prawda?
Nie masz sie czym przejmowac. Jesli to co masz Ci wystarcza to w
zadnym wypadku nie zmieniaj nic innego. Masz umowe na czas
nieokreslony i dostawca bedzie Ci musial swiadczyc usluge.
AM
Surface

AM
Hades
2013-11-21 20:16:13 UTC
Użytkownik "Surface" Co znaczy "bedzie musiał" ?
Zawsze ma prawo wypowiedziec umowe, klient jak i usługodawca
Jestes w mylnym bledzie, ale nie mam zamiaru Cie z niego
wyprowadzac. Napisze jednak raz jeszcze. Umowy zawartej
na czas nieokreslony bez twojej zgody nie mozna rozwiazac.
AM
Kamil
2013-11-22 03:00:43 UTC
Post by Hades
Jestes w mylnym bledzie, ale nie mam zamiaru Cie z niego
wyprowadzac. Napisze jednak raz jeszcze. Umowy zawartej
na czas nieokreslony bez twojej zgody nie mozna rozwiazac.
Każdą umowę, nawet międzynarodową mozna wypowiedzieć. Zresztą w większości
umów są klauzule mówiące,że zarówno usługodawca,jak i usługodbiorca mogą
umowę wypowiedzieć na określonych warunkach.

Pozdrawiam
Hades
2013-11-22 20:39:09 UTC
Post by Kamil
Post by Hades
[...]
Chlop swoje a baba swoje. Mnie nie interesuja umowy miedzynarodowe
bo mowa jest o umowie pomiedzy Orange a osobnikiem reader. I po raz
ostatni napisze (choc watpie zeby to do niektorych dotarlo) ze jesli tenze
nie wyrazi zgody na zmiane warunkow umowy to firma Orange dopoki bedzie
swiadczyla uslugi telekomunikacyjne bedzie zobowiazana je swiadczyc na
takich jak obecnie warunkach. Nie oznacza to oczywiscie tego ze musi to
byc usluga pod nazwa Freedom skoro takiej nie bedzie. Moze to nazywac
sie nawet Rozowy Slonik, ale musi byc swiadczone na dotychczasowych
warunkach.
AM
vito007
2013-11-22 23:56:18 UTC
Post by Hades
Jestes w mylnym bledzie, ale nie mam zamiaru Cie z niego
wyprowadzac. Napisze jednak raz jeszcze. Umowy zawartej
na czas nieokreslony bez twojej zgody nie mozna rozwiazac.
Kto Ci tak naopowiada³?

Ka¿d± umowê na czas nieokre¶lony MO¯NA WYPOWIEDZIEÆ (nie rozwi±zaæ - to dwa
ró¿ne pojêcia) na warunkach w niej okre¶lonych, lub na warunkach ogólnych
wynikaj±cych z Kodeksu Cywilnego.
Hades
2013-11-23 07:38:04 UTC
Użytkownik "vito007"
Post by Hades
Jestes w mylnym bledzie, ale nie mam zamiaru Cie z niego
wyprowadzac. Napisze jednak raz jeszcze. Umowy zawartej
na czas nieokreslony bez twojej zgody nie mozna rozwiazac.
Kto Ci tak naopowiadał?
Każdą umowę na czas nieokreślony MOŻNA WYPOWIEDZIEĆ (nie rozwiązać - to dwa
różne pojęcia) na warunkach w niej określonych, lub na warunkach ogólnych
wynikających z Kodeksu Cywilnego.
Przeczytales to co sam napisales przed wyslaniem? Jesli nie to moze
przeczytaj a potem znajdz niekonsekwecje w tym co napisales.
AM
vito007
2013-11-23 20:11:30 UTC
Post by Hades
Przeczytales to co sam napisales przed wyslaniem? Jesli nie to moze
przeczytaj a potem znajdz niekonsekwecje w tym co napisales.
AM
Czy Ty rozumiesz, co piszesz, czy piszesz, co rozumiesz?

Nie chce mi siê z tob± ju¿ gadaæ......
vito007
2013-11-23 20:46:12 UTC
Post by vito007
Post by Hades
[...]
Z regulaminu Orange Freedom

4.Operator mo¿e rozwi±zaæ Umowê w ka¿dym czasie, z zachowaniem okresu
wypowiedzenia, trwaj±cego co najmniej jeden pe³ny okres rozliczeniowy.
Smok Eustachy
Może za okresem wypowiedzenia.
Kamil
2014-05-14 23:42:46 UTC
Post by Hades
Nie masz sie czym przejmowac. Jesli to co masz Ci wystarcza to w
zadnym wypadku nie zmieniaj nic innego. Masz umowe na czas
nieokreslony i dostawca bedzie Ci musial swiadczyc usluge.
Naprawdę? A czytałeś tę umowę? Obie strony mają prawo ją wypowiedzieć. Jeśli
tego nie robią to z lenistwa jakiegoś pracownika, albo nie dopatrzyli się.
Piszcie dalej bzdury. Przypadkiem ktoś od żabojadów to przeczyta i dla
przykładu rozwiążą umowę. Skąd się biorą tacy mądrzy inadczej? Muszą do
końca świata wykonywać usługę? Śmiech na sali.

Pzdr