Funbox - Drukarka WIFI
erth01
2016-03-12 19:24:28 UTC

Jeśli ktoś ma problemy z "wybudzaniem" drukarki WIFI przez Funboxa to
rozwiązaniem jest wyłączenie darmowego Orange WIFI tzw. Orange FunSpot,
wówczas Funbox nie rozgłasza drugiego SSID tj. "Darmowe_Orange_WiFi" i
problemy z restartowaniem drukarki celem wydrukowania przez WIFI znikają.
Kiedyś borykałem się z tym problemem i nie znalazłem rozwiązania więc może
się komuś przyda.
minstal
2016-03-14 09:20:43 UTC
Post by erth01
Witam,
[...]
A jak to zrobić?
Nie zapisywałem się do darmowego Orange WiFi i nigdzie na stronie nie
mogę tego wyłączyć. Funbox rozgłasza SSID Orange FunSpot , ale internet
na nim nie działa.
Drukarka WIFI działa :)
erth01
2016-03-15 09:55:08 UTC
Post by minstal
A jak to zrobić?
Nie zapisywałem się do darmowego Orange WiFi i nigdzie na stronie nie mogę
tego wyłączyć.
1. Logujesz się w na stronie Orange
2. Klikasz "Mój Orange"
3. Klikasz "Podsumowanie"
4. Szukasz informacji "Intenet stacjonarny" i obok klikasz "Pokaż", wyskoczy
szereg opcji, wybierasz "Pasmo publiczne", dalej już wiadomo jak postępować,
u mnie proces wyłączania trwał miesiąc.
Post by minstal
Drukarka WIFI działa :)
Widocznie musisz ją wyłączać po każdym drukowaniu i później ją włączać,
wówczas nie ma problemów, problemy są gdy drukarka działa w trybie uśpienia,
wówczas Funbox jej nie wykrywał po 2 dniach bezczynności, drukarkę należało
zrestartować.
minstal