Nie znam hasla na konto w domenie @neostarda.pl
Biotyt
2004-08-07 19:09:43 UTC
Hej
Rejestrujac sie w strefie neostrada zakladalem konto e-mail. Problem w tym,
ze nie spisalem danych dotyczacych ustawien (w tym hasla) konta w usludze
neostrada, jak tez hasla do konta e-mail. Majac ID i PIN zalogowalem sie i
zmienilem haslo potrzebne do polaczenia sie z netem. Natomiast wchodzac do
panelu administracyjnego dotyczacego konta e-mail, podajac swoj id i pin,
wyswietla sie, ze podalem nieprawidlowe dane. Czy robie cos nie tak? Co mam
zrobic by uzyskac haslo do swojego konta?

Pozdrawiam
Biotyt
monter
2004-08-07 19:18:35 UTC
To są rózne konta i hasła - co innego ID/PIN oraz dostep do netu, a poczta
to zupełnie inny logi i inne hasło.
A pisało żeby sobie zapisać lub wydrukować....
... ehhhh

pozdr
monter
Biotyt
2004-08-07 19:31:55 UTC
To wiem, umiem odroznic login i haslo do konta e-mail, od tych potrzebnych
do polaczenia i od numerow id i pin. Myslalem tylko, ze ustawienia konta
e-mail mozna zmienic tak samo jak haslo do polaczenia podajac tylko id i
pin.

Biotyt
WindowsMen
2004-08-07 19:24:09 UTC
Post by Biotyt
[...]
Zwróciłem się z tym pytaniem na 0800...... i koleś podał mi jakiś numer
(nie bezpłatny), gdzie ponoć podają hasła do skrzynki pocztowej. Numeru
nie spisałem ;) Zresztą te żałosne 5MB mnie nie zbawi, a i tak mam już
swoje LEPSZE ;].
Trzym sie
--
<!--
// WindowsMen
--!>
Biotyt
2004-08-07 19:29:05 UTC
Wiesz, masz racje, po co to mi. Darmowe konta sa wiekszej pojemnosci.
Dzieki.

Pozdrawiam
Biotyt
monter
2004-08-07 19:42:09 UTC
Post by WindowsMen
[...]
Zgodnie z regulaminem abonent zobowiązuje sie do utrzymywania i odbierania
poczty z tego adresu :-)

pozdr
monter
Biotyt
2004-08-07 19:48:37 UTC
No coz, to chyba jednak bede musial do nich zadzwonic. Zrobie to w
poniedzialek. Dzieki.

Pozdrawiam
Biotyt
WindowsMen
2004-08-07 19:51:32 UTC
Post by monter
Zgodnie z regulaminem abonent zobowiązuje sie do utrzymywania i odbierania
poczty z tego adresu :-)
Ja TP z tym "kontem" e-mail olałem totalnie. Po co mi trzy skoro już mam
dwa, a jedno mi w zupełności wystarczy? Hehh... coś mi grozi za to
niedobieranie poczty?
Trzym sie
--
<!--
--!>
_Normanos_
2004-08-10 07:10:52 UTC
już mam dwa, a jedno mi w zupełności wystarczy? Hehh... coś mi
grozi za to niedobieranie poczty?
nie mam przy sobie regulaminu ale pamietam, ze oprocz informacji, ze
trzeba korzystac z tego konta jest info o tym, ze droga elektroniczna
bedziesz dostawal jakies infa. innymi slowy ten zapis jest po to, zeby
tepsa mogla do ciebie wyslac emaila i zgodnie z regulaminem bylo to
uwazane za doreczenie wiadomosci.

dobra mam regulamin wiec dla wszystkich wyjasnienie:

§3.3
Klient zobowiązuje się do korzystania z adresu poczty elektronicznej, o
którym mowa w ust 2. lub zastosowania procedury, o której mowa w ust 5
i 6 poniżej.

§3.4
Adres poczty elektronicznej, o którym mowa w punkcie 2 będzie
wykorzystywany przez TP wyłącznie do celów związanych z Usługą, w
szczególności zaś zgodnie z §30. ust. 5. TP nie będzie wykorzystywać
przyznanego adresu w celach marketingowych.

wiec skaczemy do trzydziestki...

§30.1
O zmianach Regulaminu lub Cennika oraz terminach ich wprowadzenia TP
informuje Klienta z wyprzedzeniem jednego okresu rozliczeniowego.

no i sprawa prosta. korzystac z konta nie musisz ale wszelkie przesylki
wysylane na to konto maja klauzule "doreczone", tak wiec w twoim
interesie jest odbierac ta poczte. na szczescie mozna:

§3.5
W ramach przyznanego Klientowi adresu w domenie neostrada.pl istnieje
możliwość ustanowienia bezpłatnego przekierowania przychodzących
wiadomości na dowolny adres poczty elektronicznej podany przez Klienta.
--
=< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
"...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,
Paweł 'Róża' Różański
2004-08-07 20:59:50 UTC
Post by monter
Zgodnie z regulaminem abonent zobowiązuje sie do utrzymywania i
odbierania poczty z tego adresu :-)
Że co? Który niby punkt?
--
/**** Umysł kolejno wybiera nas z tego świata. ****\
\**** P.K.Dick ****/
monter
2004-08-07 22:17:20 UTC
Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <***@friko2.onet.pl> napisał w
wiadomości >
Post by Paweł 'Róża' Różański
Że co? Który niby punkt?
§3
pkt 2
W ramach Umowy Klient w konsekwencji procesu rejestracji otrzymuje od TP
konto poczty elektronicznej (indywidualny adres poczty elektronicznej) w
domenie neostrada.pl
pkt 3
Klient zobowiązuje się do korzystania z adresu poczty elektronicznej, o
którym mowa w ust 2.
Paweł 'Róża' Różański
2004-08-08 10:10:07 UTC
Post by monter
Post by Paweł 'Róża' Różański
[...]
Jak już pisałem na priv - korzystanie raz na pięć lat to też
korzystanie. ;-)
--
/**** Umysł kolejno wybiera nas z tego świata. ****\
\**** P.K.Dick ****/
monter
2004-08-08 15:08:39 UTC
Post by Paweł 'Róża' Różański
Jak już pisałem na priv - korzystanie raz na pięć lat to też
korzystanie. ;-)
Ja tam nie wiem co poeta miał na myśli ;-)
Nawiasem mówiąc, myślę że temacik można wysłac do Janusza Weissa z
ZETki, niech zadzwoni dTepe i ich mu mądra głowa wyjasni, co oznacza ten
obowiązek korzystania.

pozdr
monter
Paweł 'Róża' Różański
2004-08-08 17:01:34 UTC
Post by monter
Ja tam nie wiem co poeta miał na myśli ;-)
Nawiasem mówiąc, myślę że temacik można wysłac do Janusza Weissa z
ZETki, niech zadzwoni dTepe i ich mu mądra głowa wyjasni, co
oznacza ten obowiązek korzystania.
E-tam, nie ma co g... ruszać, bo jeszcze przyślą update do regulaminu
i faktycznie trzeba będzie zacząć korzystać[1], albo rezygnować...

[1] Jak mnie natchnie, to zaraz dla świętego spokoju zrobię odbieranie
poczty i przekierowywanie jej we właściwe miejsce - 'przecież
korzystam, a od nieznajomych poczty nie odbieram'. ;-)

ps. Kupa śmiechu po prostu. Całkiem jak z licznikiem - mam dane sprzed
4 dni. Może oni próbują w ten sposób poprawiać ludziom nastrój, a my
ich nie doceniamy?
--
/**** Czy to prawda, że wegetarianie długo żyją? ****\
***** Nie, oni tylko staro wyglądają. *****
\**** Zasłyszane ****/
Cyki
2004-08-08 10:41:30 UTC
Post by Paweł 'Róża' Różański
Że co? Który niby punkt?
Dział II. Zakres i warunki świadczenia Usługi §3 p.3.
--
Literatura jest piękna Bojownik Cyki
Miłość - czysta
Ruch Oporu - niezbędny! http://ruchoporu.org
JokerPik
2004-08-08 20:27:07 UTC
Post by Biotyt
[...]
Witam,
Gwoli informacji:
Maj±c swój ID/PIN mo¿na odzyskaæ swoj± nazwê U¿ytkownika i has³o do
po³±czenia i-netowego. £±czymy siê na parametrach rejestracyjnych (Login:
***@neostrada.pl, Has³o: rejestracja) i mamy dostêp do Panelu
Administracyjnego (www.panel.neostrada.pl). Podane jest tam nazwa
U¿ytkownika i "okienka" do wpisania nowego has³a.
Niestety, nie jest ju¿ tak prosto z odzyskaniem nazwy U¿ytkownika i has³a do
poczty. Trzeba zadzwoniæ na tzw. infoliniê hostingow± (telefon warszawski
574 04 40), gdzie otrzymamy info, jak odzyskaæ te dane. W tym przypadku
infolinia 0 800 102 102 jest bezsilna.
Hmmm... Biotyt napisa³:
Natomiast wchodzac do
Post by Biotyt
panelu administracyjnego dotyczacego konta e-mail, podajac swoj id i pin,
wyswietla sie, ze podalem nieprawidlowe dane.
Czy móg³by¶ u¶ci¶liæ, na jaki Ty w³a¶ciwie konkretny adres www próbowa³e¶
siê zalogowaæ?
Bo z do¶wiadczenia wiem, ¿e dla wielu Userów adresy www.panel.neostrada.pl,
www.konfiguracja.neostrada.pl, www.webmail.neostrada.pl to jeden i ten sam
adres...
To tyle, je¶li mogê wtr±ciæ swoje trzy grosze...
Gdyby¶ chcia³/a wiedzieæ wiêcej - pisz na priv - chêtnie pomogê, jak bêdê
móg³.
Dostêpny te¿ jestem na GG: 6328581.

Pozdro4all
JokerPik
Silverado
2004-08-09 15:29:00 UTC
O ile wiem to gdy zalogujesz w "panelu administracyjnym" podaj±c ID i PIN to
jest tam zak³adka "Konta poczty www" lub co¶ w tym stylu. Klikasz to. Teraz
masz wyszczególnione wszystkie konta. Klikasz w to, w którym chcesz ssobie
zmieniæ has³o (o ile dobrze pamiêtam to klikasz) "konfiguruj ponownie" i tam
masz opcjê nowe has³o.

Silverado
JokerPik
2004-08-09 19:12:29 UTC
Post by Silverado
[...]
Z opisu wynika, ¿e mowa jest o stronie www.konfiguracja.neostrada.pl, a do
tej strony dostêp maj± posiadacze "640". "128" i "320" nie zaloguj± siê na
tej stronie.

Pozdr.,
===
JP