Predkosc ponizej tej w umowie
Grzegorz Prędki
2013-09-10 14:08:03 UTC
Mam podpisana umowe Neostrady 10Mbit/s. Do pewnego momentu dzialalo
wszytsko ok, od jakis dwoch miesiecy synchronizuje mi sie z predkoscia
tylko 3Mbit/s. Zglaszalem kilka razy na infolinie - bez skutku. Jak
byscie zalatwiali taka sytuacje?

Pozdrawiam
Surface

Pozdrawiam
Poldek
2013-09-16 11:59:17 UTC
Post by Grzegorz Prędki
[...]
Jeżeli Ci zależy, to napisz reklamację w formie pisemnej w 2
egzemplarzach, zanieś osobiście do biura tpsa. Jeden egz. zostaje u
nich. Prosisz o przystawienie na drugim egzemplarzu pieczątki "Wpłynęło
dnia..." i podpis pracownika. Tego egzemplarza nie gubisz, tylko
trzymasz na przyszłość (kiedy tpsa nie odpowie w terminie, albo odpowie
nie na temat itp.) Potem czekasz... :-)
Kris
2013-09-16 18:47:28 UTC
Post by Poldek
[...]
Po co komplikować sobie życie(wizyta w punkcie, dwa egzeplarze pieczatki itp)
Logujesz się na orange.com, wpisujesz zgłoszenie/reklamację i czekasz na odpowiedż.
Poldek
2013-10-10 09:04:56 UTC
Post by Kris
Post by Poldek
[...]
Tak, wszystko pięknie, dopóki wszystko działa. Jeżeli coś nie działa to
wtedy warto mieć dokument, który jest dowodem na to, że w dniu tym, a
tym została złożona reklamacja o takiej i takiej treści.
Kris
2013-10-10 10:42:27 UTC
To logujesz się na strone i masz wszystko widoczne. ew podczas wpisywania zgłoszenia/reklamacji możesz Sobie zrzut czy wydruk zrobic. Wizyta w oddziale i papier z ich pieczatką nic więcej Tobie nie da.
unknown
2013-10-11 12:25:55 UTC
"Kris" wrote
W dniu czwartek, 10 października 2013 11:04:56 UTC+2 użytkownik Poldek
Post by Poldek
[...]
Raczej Ci a nie Tobie, z Białego jesteś?

Obie metody do du...., lepszej brak. Magiczne słówko "DO" w umowie wszystko
tłumaczy. Mam SAMKNOWS-a i wiem dokładnie kiedy jaka prędkość była. Przez
kilka miesięcy wszystko OK, lekko powyżej 10, później stopniowy spadek do
3-4 i tak przez kilka tygodni. Wtedy powrót do 10 i za jakiś czas wszystko
od nowa. Upstream zawsze w normie, synchronizacja cały czas jak poniżej.
Reklamacji nie przyjmują, albo zamykają jako załatwiona:

SNR Margin (dB): 7.4 7.5
Attenuation (dB): 28.5 14.5
Output Power (dBm): 18.7 12.3
Attainable Rate (Kbps): 22956 1276
Rate (Kbps): 12484 1271
Leszek
2014-02-12 08:19:07 UTC
Post by unknown
Post by Poldek
[...]
Minęło trochę czasu, ale może też coś kolega Grzegorz wyjaśnił.
Mam podobny problem "Attainable" wysokie a przepływność przycięta to
1,9Mbit/s,
były już reklamacje i pisma - nic nie pomaga. Pasmo przycięte, zawsze
synchronizuje się
dokładnie na tej samej przepływności.

Swoją drogą brak podstaw do reklamacji, neostrada 10Mbit/s gwarantuje
zgodnie z umową nie mniej niż ... 1Mbit/s i to wszystko,
tak długo jak nie spadnie poniżej 1Mbit/s podstaw do reklamacji brak.
L.