grupa umarła
jędrek
2013-07-09 19:55:27 UTC
Wszystkim neostrady odłączyli? ;)
Nikt nie pisze nikt nie ma neo, albo wszystkim synchro zerwało.
Paweł
2013-07-09 20:04:27 UTC
Albo tak dobrze działa, że nie ma o czym pisać ;-)
Jawi
2013-07-11 21:53:59 UTC
Post by Paweł
Użytkownik "jędrek" napisał w wiadomości grup
Wszystkim neostrady odłączyli? ;)
Nikt nie pisze nikt nie ma neo, albo wszystkim synchro zerwało.
Albo tak dobrze działa, że nie ma o czym pisać ;-)
:) miałem to napisać :))
Podniosła się jakość uslugi

Marek
2013-07-19 09:08:30 UTC
No i ceny spadają
Poldek
2013-07-29 23:24:04 UTC
Post by Marek
Post by Jawi
Podniosła się jakość uslugi
No i ceny spadają
Ostatnio zamówiłem z Netii podłączenie 20 Mbit z Netiaspotem dla osoby w
rodzinie.
Czas od zgłoszenia zamówienia, do uruchomienia usługi = 21 dni. Trochę
długo, jak na dzisiejsze czasy, kiedy można pójść do sklepu i wrócić z
działającym donglem iPlusa na kartę lub podobnym.
Smok Eustachy
To jest grupa o Neo, a nie o Netii.
Poldek
2013-09-16 12:00:29 UTC
[...]