Parametry i prośba o ocenę łącza
Pawel
2013-11-25 20:40:21 UTC
Cześć
Ponieważ chciałbym się przesiąść na szybszą Neostradę proszę o ocenę
parametrów mojego łącza, konsultant z linii Orange mówi, że Neostrada do
10 MB powinna chodzić ze stałą szybkością 3-4 mb/s, możliwe to ? Dodam,
że poprzednio nie dawano mi żadnych szans na ruszenie 1 mb/s.

Oto dane:
DSL Status: Connected
DSL Modulation Mode: G.dmt
DSL Path Mode: Interleaved
Downstream Rate: 640 kbps
Upstream Rate: 160 kbps
Downstream Margin: 5 db
Upstream Margin: 16 db
Downstream Line Attenuation: 63 db
Upstream Line Attenuation: 15.5 db
Downstream Transmit Power: 12 db
Upstream Transmit Power: 0 db

Encapsulation: RFC 2364 PPPoA
Multiplexing: VC
Qos: UBR
Pcr Rate: 0
Scr Rate: 0
Autodetect: Disable
VPI: 0
VCI: 35
Enable: Yes
PVC Status: Up

Więc ile realnie można wyciągnąć z tego łącza bo nie uśmiecha mi się
płacić za 10 mb/s a mieć 0,5 mb/s ?

Z góry dziękuję i pozdrawiam Paweł.
Bart
2013-11-25 22:20:14 UTC
Post by Pawel
[...]
Na tej lini na downsreamie ni poleci nic więcej niż teraz masz, na
upstramie może zamiast 0,25 dało by sie zrobić z 0,5 Mb/s i to wszystko.
Masz w pizdu daleko do centrali a o tego zaszumioną linie (pewnie starą
i/lub napowietrzną)
Pawel
2013-11-25 22:33:55 UTC
Post by Bart
Post by Pawel
[...]
Dzięki za odpowiedź, wiele to wyjaśniło, chociaż łącze symetryczne
byłoby nie do pogardzenia ;-)

Przestawiłem w routerze parametr Dsl modulation z G.dmt na G.Lite i mam
takie parametry, czy to coś zmienia w ocenie sytuacji ?

DSL Status: Connected
DSL Modulation Mode: G.lite
DSL Path Mode: Interleaved
Downstream Rate: 640 kbps